Aseptix maakt optimale hygiëne voor het hele gezin gemakkelijk

Desinfecterende producten bieden zekerheid: thuis en op vakantie

23 JUNI 2011
Samenvatting
Als het gaat om de gezondheid van het gezin, wil iedereen het beste. Zeker als je op vakantie gaat met je gezin, wil je de kans op besmettingen die griep, ontstekingen of andere ziekten kunnen veroorzaken, zoveel mogelijk beperken. De desinfecterende producten van Aseptix zijn daarom niet alleen thuis onmisbaar, maar ook in de reistas. Echt schone handen na een sanitaire stop onderweg, plakhandjes na het eten of gewoon even opfrissen kan op elk moment, zelfs als er geen stromend water is.

Op basis van jarenlange ervaring in medische desinfectie en het reeds jarenlange gebruik van de producten door professionals, biedt Aseptix nu een complete lijn van desinfecterende producten speciaal ontwikkeld voor het hele gezin. Met een desinfecterende allesreiniger, handspray, handschuim en handzeep biedt Aseptix het beste op het gebied van hygiëne en bescherming tegen bacteriën, schimmels, virussen en andere ziektekiemen. Bovendien drogen de handproducten van Aseptix de huid niet uit maar geven juist een optimale verzorging: thuis en op vakantie.

Aseptix desinfecteert optimaal en zorgt voor echte hygiëne - voor jong en oud. De desinfecterende werking van de producten is uitgebreid getest door onafhankelijke laboratoria en testinstituten. De producten van Aseptix hebben hun werkzaamheid tegen micro-organismen, hun gebruiksvriendelijkheid en minimale impact op het milieu al bewezen in professionele toepassingen. In omgevingen waar optimale hygiëne van het grootste belang is zoals crèches, kinderopvang, ziekenhuizen en verloskundigenpraktijken, worden de Aseptix producten al jarenlang gebruikt, in binnen- en buitenland. Deze desinfecterende producten zijn nu beschikbaar voor thuisgebruik en niet te vergeten: voor onderweg.

De producten
Alle producten van Aseptix bieden optimale bescherming tegen bacteriën, schimmels en virussen en kunnen overal en altijd gebruikt worden. De huidproducten drogen daarbij de huid niet uit, maar geven een schoon en verzorgd gevoel. Daarnaast zijn de desinfecterende producten van Aseptix als één van de weinige door de overheid toegelaten op de Nederlandse markt, mede door hun effectieve en gebruikersvriendelijke formuleringen.

Aseptix desinfecterende handspray (50 ml, verkoopadviesprijs: € 3,49) zorgt voor extra veiligheid door echte handhygiëne, waar je ook bent.

Met Aseptix desinfecterend handschuim (250 ml, verkoopadviesprijs: € 6,99) “was” je je handen zonder water op ieder gewenst moment, ook als er geen stromend water in de buurt is.

Aseptix desinfecterende handzeep (250 ml, verkoopadviesprijs: € 6,49) is de eerste echt desinfecterende zeep die in Nederland beschikbaar is. Daar waar andere handzepen slechts reinigen of antibacterieel zijn,
geeft de Aseptix desinfecterende handzeep bewezen bescherming tegen bacteriën, schimmels en virussen.

Aseptix desinfecterende allesreiniger (500 ml, verkoopadviesprijs: € 5,99) reinigt streeploos en desinfecteert in 1 stap volgens medische standaarden. De enige echt desinfecterende allesreiniger in Nederland!

Citaten
"Ik vind de handspray super handig als we een dagje uit zijn met het gezin. Als ze alle dieren in de kinderboerderij hebben geaaid en daarna een pannenkoek willen eten, spay ik eerst even hun handjes helemaal schoon." Karlijn uit Eindhoven, moeder van 3 kinderen
"Aseptix allesreiniger mee genomen op vakantie, ideaal om snel je caravan mee schoon te maken! Je hebt tenslotte vakantie! Tevens is de handfoam ook ideaal met kinderen, spelen heel de dag buiten en toch kunnen ze zo snel hun handen schoon en bacterie vrij maken." Marianne uit Deventer, moeder van Timo en Eline
Over Aseptix

Aseptix Family Safety is een lijn van desinfecterende producten voor consumententoepassingen van STAXX Consumer Hygiene BV, dochter van Aseptix BV. Aseptix is een Nederlands bedrijf dat sinds 2005 wereldwijd actief is in innovatieve desinfectieproducten voor de professionele markt. Het bedrijf heeft een aantal patenten op het vlak van infectiepreventie en -bestrijding. Met deze technologieën worden producten ontwikkeld die een brede en snelle afdoding van ziekteverwekkers realiseren op basis van zeer gebruikersvriendelijke en milieuveilige formuleringen.

Aseptix maakt ’s werelds snelste en meest effectieve anti-microbiële producten, voor een breed aantal toepassingen, zowel voor handen- als voor oppervlaktedesinfectie. De producten worden gebruikt in onder andere ziekenhuizen, voedselverwerking, horeca, wellnessbedrijven en verzorgingstehuizen. Daar worden ze gebruikt ter bestrijding van ziekteverwekkers zoals MRSA, Norovirus, H1N1/H5N1 en Legionella. Aseptix vermarkt de producten onder het eigen merk, en licenseert haar technologieën uit aan wereldwijd opererende bedrijven in verschillende professionele en consumententoepassingen.